Annuleringsverzekering afsluiten via het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 (jeugddeelnemer)

Categorie: Verzekeringen

Bij inschrijving voor deelname aan het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 wordt de mogelijkheid geboden om via het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 een annuleringsverzekering af te sluiten. Het wel of niet afsluiten van een annuleringsverzekering is een persoonlijke keuze bij inschrijving.

Wanneer aangegeven is dat via het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 een annuleringsverzekering afgenomen wordt en de Ideal betaling voor de annuleringsverzekering is voldaan dan is de aanvraag afgerond. Wanneer eenmaal is aangegeven de annuleringsverzekering af te sluiten via het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 is het stopzetten van de annuleringsverzekering niet meer mogelijk.