Troepstaf

Trots op 140 troepstafleden!

Ieder troepstafteam van 4 personen begeleid een troep van 36 jeugddeelnemers naar de WSJ2023 te Zuid-Korea. Troepstafleden begeleiden hen in het traject naar de WSJ toe, tijdens de WSJ zelf, en natuurlijk achteraf tijdens een gezellige reünie. Troepstaf bestaat enkel uit vrijwilligers die net zoals de jeugddeelnemer zelf betalen voor de deelname aan de WSJ. Daarnaast investeren zij wekelijks veel tijd in de voorbereiding van de verschillende activiteiten. Wij zijn daarom bijzonder blij met en trots op al deze troepstafleden!

Verhalen van troepstaf

Ben je benieuwd naar de verhalen van (oud) troepstaf? Luister naar de podcasts waarin troepstaf vertelt (en jeugddeelnemers vertellen wat troepstaf cool maakt…).

Er zijn geen events!

Veel gestelde vragen

Troepstaf

Categorie: Troepstaf

Ja, zowel de troepstaf als de IST’ers moeten beschikken over een geldige Verklaring Omtrent Gedrag voor de gebieden die voor de functie van belang zijn. Is in SOL nu niet de juiste VOG voor jou geregistreerd, dan ontvang je bericht van Scouting Nederland om een juiste VOG aan te vragen.

Categorie: Troepstaf

Zodra de inschrijving open is wordt op deze website ook de medewerkersvoorwaarden gedeeld. Zie hiervoor de medewerkersvoorwaarden voor troepstaf.

Categorie: Troepstaf

Voor troepstaf zullen enkele Troepstafweekenden en -dagen georganiseerd worden ter voorbereiding op de troepweekenden, voorreis en de WSJ23 zelf.