Activiteiten op Hyundai University Mabuk Campus

Vandaag is de eerste dag dat de troepen de Jamboree voortzetten vanuit een andere locatie. In de ochtend hebben enkele stafleden en personeelsleden van Hyundai samengezeten om een programma uit te werken. Al snel waren de activiteiten en vervoersmiddelen geregeld en na de lunch konden alle Nederlandse en Finse troepen die op deze campus verblijven in de bus stappen. ‘The experience’ begon bij een park waar een mini kinderboerderij, veel standbeelden en een hoop struiken stonden. Na dertig minuten rondkijken stonden de bussen netjes op een rij van één tot en met tien klaar, tijd om in te stappen! Na een half uurtje rijden kwamen de troepen aan bij een boeddhistische tempel. De grote gouden Boeddha is in de verte al te zien en eenmaal dichterbij de Boeddha blijkt dat er verschillende kleine tempels aanwezig zijn. De troepen mogen vrij rondlopen en ontdekken al snel de mooie beelden en muurschilderingen die in en rondom de tempels zijn gevestigd, wat mooi om te zien! Met een grote glimlach blikken de jeugddeelnemers terug op een leuke dag en kijken zij uit naar een gezellige avond. Deze start met de uitreiking voor The International Award for young people. Ondertussen is de Engelstalige film van de Minions gestart in de bioscoopzaal en wordt er flink gedanst in de karaoke ruimte. Dat belooft wederom een leuke avond te worden waarbij de Nederlandse troepen ook de ruimte hebben om contact te leggen met de Finse troepen!

Hyundai groep