Scoutfit & badges

Op het contingentskamp heb je je nieuwe Scoutfit met alle bijbehorende badges ontvangen. Hieronder vind je een aantal tips en een plaatje waarop staat waar welke badge moet komen.

• Was je Scoutfit een keer voordat je de badges er op naait, dan weet je zeker dat de badges mooi wit blijven bij de volgende wasbeurt.
  • De Scoutfit (en broek & T-shirts) zijn van speciale sneldrogende stof. Deze kan je NIET strijken!
  • Alleen de badges die op onderstaande afbeelding staan zijn toegestaan om op je Scoutfit te naaien. Zo hebben we een eenduidige uitstraling als Nederlands Contingent.
  • In Zuid-Korea ontvang je wellicht van de Zuid-Koreaanse WSJ organisatie een deelnemersbadge. Die badge mag je dan (als je dat wil en je naald en draad bij je hebt) wel op de Scoutfit naaien, boven de rechterborstzak, bóven het Nederlandse vlaggetje.