Connie Mählmann

Hoi! Ik ben Connie.

Mijn scoutinghart gaat sneller kloppen van internationale scoutingevenementen. Aan verschillende Wereld Jamborees en Moots heb ik al deel mogen nemen als deelnemer, medewerker, troepstaf of als lid van het CMT. Voor de WSJ23 zal ik me binnen het CMT vooral bezighouden met Troepstafcoaching. Dit doe ik niet alleen, maar samen met Ronald. Ik ben iemand die er graag voor zorgt dat iedereen zich op zijn plek (en gemak) voelt.

Ik ben getrouwd met Marcel. Samen hebben we twee kinderen (scouts die mogelijk ook naar de WSJ23 gaan). Ik werk parttime in het basisonderwijs, én ik ben graag creatief bezig!

Ik heb superveel zin om de komende twee/drie jaar aan de slag te gaan voor het Nederlands contingent om deelnemers en vrijwilligers een onvergetelijke WSJ te laten beleven.