Lieske Beets

Mijn naam is Lieske en ik mag voor de derde keer mee in het CMT. Ik ga me vooral bezig houden met de reis dus ik stort me op vliegtickets, overnachtingslocaties, bussen en maaltijden. Dat heb ik de vorige 2 WSJ’s ook al mogen doen, maar deze keer doe ik dat samen met Rutger. Samen met Rutger en de rest van het CMT gaan wij ervoor zorgen dat de reis een onvergetelijke ervaring wordt en we gaan elke euro slim besteden.

Ik ben ook nog actief bij mijn eigen groep in Oegstgeest en ik heb daarnaast een welp en een scout in huis. Zij kunnen niet wachten tot ze oud genoeg zijn om mee te mogen naar een WSJ! Naast dit vrijwilligerswerk werk ik als maintenance manager Europa bij de leukste retailer van Nederland. Ook daar ben ik vooral bezig met regelen en onderhandelen.

Ik kijk ernaar uit om je te ontmoeten!