Ronald Klingeler

Hallo, ik ben Ronald, en ik mag samen met Connie vorm geven aan het onderdeel Troepstafcoaching.

Dit wordt mijn vierde WSJ, na eerdere ervaringen met de WJS’s in Nederland, Zweden en Japan in logistieke rollen. Geboren en getogen in Heemskerk, ben ik via wat tussenstops afgezakt naar het diepe zuiden, waar ik nu woon met mijn vrouw Iris en dochters Guusje en Roos.

Binnen Scouting ben ik naast de WSJ nog lid van de plusscouts van Graaf Floris V, en verder ben ik actief (geweest) als Gilwell trainer en staflid van het tweede Programma Scouting Talent. Buiten Scouting ben ik werkzaam als interim manager op het vlak van Supply Chain en Inkoop, en als er naast het gezin en de scouting activiteiten tijd overblijft, kruip ik graag op de racefiets voor een rondje Heuvelland.