Sander van Scheepen

Hej!

Ik heet Sander. Elisa en ik ondersteunen samen met de rest van het CMT de IST’ers zodat we als contingent ons steentje bijdragen om deze Jamboree mogelijk te maken. Ik kijk er naar uit om jullie allemaal persoonlijk te ontmoeten en na een jaar voorbereidingen treffen
het contingent vorm te zien krijgen.

Op mijn werk programmeer ik websites en waar het kan vind ik het leuk om die vaardigheden ook toe te passen binnen Scouting. Dat kon in mijn groep in Castricum zijn met een leuk programma of in online evenementen, zoals vroeger de Cyberhike.

De World Scout Jamboree vind ik een heel speciaal kamp, zowel voor leden als vrijwilligers. Ik was zelf deelnemer in het fraaie Dronten en later troepstaf. In 2022 hoop ik als IST’er mee te gaan naar de Moot. Wil je meer van me weten, vraag het me dan maar.