Wytse Kloosterman

백지장도 맞들면 낫다
(Het is beter om het papier samen te dragen) – Koreaans gezegde

Samen met 17 andere scouts ben ik het CMT, en samen met Marloes en Kees houden wij ons bezig met communicatie. Specifiek richt ik me op alles wat met beeld te maken heeft (en eigenlijk ook met geluid, eigenlijk is het dus meer ‘beleving’).

Een onbekende met de WSJ ben ik niet; In 2015 mocht ik me als troepstaf naar de WSJ Japan (Is dit het moment om de troep-yell te gaan roepen?). Communicatie is ook niet onbekend voor me; ik ben (groen) grafisch & media vormgever.

Naast mijn werk als vormgever ben ik docent duurzaamheid op een creatieve school. Maar het meeste zal je mij (met fototoestel) ergens buiten in de natuur zien.

En om er nog meer groen bij te halen; ik ben jarenlang welpenleiding geweest (en scoutsleiding, maar dat is niet in het groen).

Wil je meer van me weten? Zoek me op! Waarschijnlijk vind je me ergens achter een fotocamera…