De troepreporters van de Klokjesbijen!

Om iedereen thuis op de meest leuke manier mee te laten leven met de troepweekenden heeft de troep (Klokjesbij) maar liefst drie troepreporters. Zij schrijven een artikeltje over de troepweekenden om dus een inkijkje te geven bij de allerleukste troep van Nederland! Misschien wel van de hele wereld!

Wie zijn zij nou?

Hoi, ik ben Aafke (14), één van de troepreporters van troep Klokjesbij! Ik zit al bijna 7 jaar bij de waterscouts van Scouting Fivelgroep in Delfzijl. En ik ben de enige waterscout van onze troep. Naast scouting teken ik en doe ik aan atletiek. Ik zit op het Hogeland College in Warffum in jaar 3. En ik heb heel veel zin in de Jamboree!
Hallo! Ik ben Annemieke, 16 jaar oud en ook ik ben troep reporter voor deze geweldige troep. Vanaf de bevers zit ik al bij de Fraeylema in Slochteren.
Ik zit op het Praedinius in Groningen, en als ik niet aan het studeren ben, ben ik graag aan het handwerken, lezen en bakken.
Ik heb onwijs veel zin om met alle andere deelnemers naar Zuid-Korea te gaan!
Hoi! Ik ben Ilse, een van de Troepreporters van Troep Klokjesbij. Ik ga in 2023 mee naar de 25e World Scout Jamboree in Zuid Korea! Ik werd lid van Scouting Fraeylema toen ik 5 jaar oud was. Ik ben nu 16, dus dat is al een hele tijd. Sindsdien ga ik mee met allerlei kampen zoals NPK, Zomerkamp, HIT en Poolkamp. Naast scouting doe ik ook een hele boel. Ik houd van creatieve dingen zoals schilderen, maar ben ook graag buiten. Ik ga naar school in Groningen, op het Montessori Lyceum. Later wil ik de wereld rondreizen, bijv. naar Afrika en Zuid-Amerika. Ik heb superveel zin om samen met de andere reporters jullie van alles te vertellen over onze reis naar Zuid-Korea!