Troepweekend 1: Vrijdag

Troepreporter David omschrijft de eerste dag van ons troepweekend:

Gisteren zijn de troep leden van de troep zandloopkever gearriveerd in Oud Gastel. Toen ze aankwamen hebben ze zowat direct hun slaapplek klaargemaakt, sommige in het clubhuis en sommige in hun eigen tent. Toen ze klaar waren stelden de troepstaf zich voor en hebben ze de vlag gehesen dus het kennismakingsweekend was officieel begonnen.
Later werd ook duidelijk waarom ze een vliegenmepper mee moesten nemen, er is namelijk een spel met de vliegenmepper.
Iedereen krijgt een kaartje toegewezen met een naam van een troepgenoot die moet je meppen met je vliegen meppen, ziet iemand anders van je troep dat telt de mep niet, ziet niemand dat jij die persoon mept moet de gemepte persoon zijn kaartje inleveren met de naam van wie hij bezig is. Het uiteindelijke doel is niet gemept worden en daarmee het spel winnen.
Verder hebben ze nog gespeeddate, en tot 01:00 bij en kampvuur gestaan. Al met al een geslaagde dag volgens de troep.