Kan ik meerdere keren via SOL bestellen?

Categorie: Swopartikelen

(Alleen voor deelnemers) Ja, je kan zo vaak als je wilt bestellen via het formulier in SOL.

Let op 1: je moet dan iedere keer middels een iDEAL betaling betalen, maar omdat daar kosten aan verbonden zijn, moeten we die ook doorrekenen. Per iDEAL betaling wordt €0,50 in rekening gebracht.

Let op 2: Als je meerdere keren gaat bestellen, doe je dat door het formulier dat je de eerste keer hebt ingevuld, te wijzigen. Als je de aantallen wijzigt, krijg je als je je formulier opslaat een iDEAL betaallink voor de artikelen die je hebt TOEGEVOEGD.

Hoe werkt het?

Log in op https://sol.scouting.nl/
Stap 1: Ga naar mijn scouting
Stap 2: Ga in deze tab naar Spel
Stap 3: Ga naar Mijn inschrijvingen

• Kies vervolgens het juiste formulier ->
  • vervolgens kies het tabje inschrijfformulier ->
  • onderin knop inschrijving aanpassen ->
  • verandering doorvoeren die je wil doen ->
  • knop volgende klikken en voltooien

Hier vind je een uitgebreide uitleg, die is gemaakt voor het wijzigen van je inschrijving aan de WSJ. Formulier is dus bij het bestellen van de swop artikelen anders, maar de manier waarop je het wijzigt is hetzefde.