Verkoop en veiling materialen WSJ2023

Voor de WSJ heeft het Nederlands contingent een aantal zaken aangeschaft die in de voorbereidingsperiode, het contingentskamp en op de WSJ zijn gebruikt. Nu de WSJ voorbij is, worden een aantal van deze materialen op inschrijving (en bij veel interesse na loting) verkocht aan geïnteresseerden en een aantal zaken worden via een veiling op de TS/IST reünie aan de man gebracht. Hieronder vind je de lijst met materialen die verkocht worden en waarvoor je je moet inschrijven en ter informatie staat daaronder de lijst met materialen die geveild zal gaan worden.

Verkoop op inschrijving

De volgende materialen zijn te koop. Ben je geïnteresseerd in een van deze materialen, vul dan het formulier onder de lijst in. Op 13 november as zal er geloot worden, waarna de mensen die ingeloot worden voor een bevestiging per mail krijgen. Let op: je ontvangt dus géén e-mail als je niet bent ingeloot voor een artikel.

Spelregels:
– Alleen troepstaf, IST of CMT kan zich inschrijven voor de loting.
– Als je bent ingeloot: je betaalt het bedrag op de reünie (alleen per pin) bij Ellen, pas na betaling kan je je artikel ophalen.
– Als je bent ingeloot: het materiaal móet op de reünie worden meegenomen. Kan je daar niet aanwezig zijn, zorg er dan zelf voor dat iemand anders betaalt en haalt.
– Er is geen garantie op de materialen, het Nederlands contingent en Scouting Nederland kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor de kwaliteit en compleetheid van de materialen.
– Over de uitslag van de loting kan niet worden gecorrespondeerd.

ArtikelAantal beschikbaarPrijs/stuk

Zak verkleedkleren1€5
Verlengdoos16€2,50
Kort verlengsnoer4€1

De inschrijving is gesloten.

Veiling op de TS/IST reünie

Onder andere de volgende materialen worden geveild, prijs is afhankelijk van biedingen op de veiling.

– 4 houten WSJ kisten
– 5 Nederlands contingent stempels
– 3 leer/hout brander logo
– Speciale WSJ2023 Nederlands contingent strandstoelen uit het contingentspaviljoen
– 1 fantastische set Koreaans servies
– 3 Nederlands contingent insecten kwartet
-…

Spelregels:
– Alleen troepstaf, IST of CMT kan meedoen aan de veiling.
– Het is niet mogelijk om van tevoren biedingen te doen, of artikelen te reserveren.
– Als je de hoogste bieder bent: je betaalt het bedrag (alleen per pin) bij Ellen, pas na betaling kan je je artikel ophalen.
– Als je de hoogste bieder bent: het materiaal móet op de reünie worden meegenomen. Heb je daarvoor zelf geen passend vervoer, zorg dan zelf voor vervoer bij mede TS/IST.