Verzekeringen

Categorie: Verzekeringen

Bij inschrijving voor deelname aan het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 wordt de mogelijkheid geboden om via het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 een annuleringsverzekering af te sluiten. Het wel of niet afsluiten van een annuleringsverzekering is een persoonlijke keuze bij inschrijving.

Categorie: Verzekeringen

De inschrijving voor deelname aan het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 is compleet echter bij inschrijving is de keuze gemaakt geen gebruik te maken van het afsluiten van een annuleringsverzekering via het Nederlands Contingent. Bij inschrijving is de Ideal betaling van de eerste termijn van € 250,- voldaan.

Na inschrijving alsnog de annuleringsverzekering afsluiten via het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 is mogelijk tot 30-11-2021. Dat kan door de inschrijving in SOL aan te passen en daarbij de keuze voor de annuleringsverzekering te wijzigen in het inschrijfformulier. Zodra de inschrijving aangepast, opgeslagen en goedkeurt is zal er een nieuwe, aanvullende Ideal betaling ontvangen worden voor de annuleringsverzekering. Wanneer aangegeven is dat via het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 een annuleringsverzekering afgenomen wordt en de Ideal betaling voor de annuleringsverzekering is voldaan dan is de aanvraag afgerond. Wanneer eenmaal is aangegeven de annuleringsverzekering af te sluiten via het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 is het stopzetten van de annuleringsverzekering niet meer mogelijk.

LET OP: Als na inschrijving voor het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 de keuze voor een annuleringsverzekering wordt gewijzigd dan worden er 2 Ideal betalingen ontvangen:

1. Eén Ideal betaling van € 250,- voor de inschrijving bij het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023.
  2. Eén Ideal betaling van € 320,54 voor de premie van de annuleringsverzekering. (annuleringspremie behorende bij deelnemersbijdrage van jeugddeelnemers).

Totaal is het eerste betaaltermijn inclusief annuleringsverzekering € 570,54 en exclusief annuleringsverzekering € 250,-.

Categorie: Verzekeringen

De World Scout Jamboree 2023 zal plaats vinden van 1-12 augustus 2023. Het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 heeft er de voorkeur aangegeven om een voorreis te plannen voorafgaande aan de World Scout Jamboree. De exacte data van de totale Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 reis worden bekend gemaakt zodra er meer zicht is op data van de vluchten naar Zuid-Korea. Deze zijn bepalend in de planning en nog niet bekend gemaakt door de vliegtuigmaatschappijen. Voor het afsluiten van een annuleringsverzekering is een reisperiode noodzakelijk geen exacte data. De reisperiode die vooralsnog aangehouden zijn voor de annuleringsverzekering van het Nederlands Contingent zijn 23-7-2023 / 15-8-2023.

Categorie: Verzekeringen

Een reis- en bagageverzekering is namens het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 voor het gehele Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 afgesloten. De kosten verbonden aan de reisverzekering zijn onderdeel van de deelnemersbijdrage van € 4.225,-.

Informatie over de afgesloten reisverzekering (polisblad en voorwaarden) vind je op https://wsj.scouting.nl/downloads/.

Via het Nederlands Contigent World Scout Jamboree 2023 kan u een annuleringsverzekering afsluiten. De annuleringsverzekering dekt, onder de voorwaarde welke terug te vinden zijn op wsj.scouting.nl (tabbald downloads) de kosten voor het annuleren van het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 tot de max van het verzekerde bedrag van € 4.225.,-.

LET OP: Een annuleringsverzekering is een andere verzekering dan de reisverzekering.