Peter Amesz

Mijn naam is Peter Amesz en ik ben het derde CMT lid wat toegevoegd aan troepstafcoaching. Nadat de inschrijving voor de WSJ een vlucht nam en er een waanzinnig aantal troepen gemaakt konden worden was duidelijk dat er een coach bij moest. Ik ben zeer vereerd om deze klus te mogen doen, een klus die in het verlengde ligt van mijn werk als begeleidingskundige en teamcoach. Ik woon in Drenthe (Koekange) met Nicole en mijn kinderen Lize, Karlijn en Jasper.

Naast dat ik als troepstaf mee geweest ben naar Zweden heb ik al enige jaren ervaring binnen scouting, landelijk binnen Scouting Academy in verschillende rollen en internationaal als facilitator bij de WOSM. Een rode draad die al een hele tijd door mijn scoutingwerk loopt is team Gilwell, in de onwijs dankbare rol als gilwelltrainer.

Ik heb er super veel zin in om samen met iedereen aan de slag te gaan om deze editie van de WSJ onvergetelijk te maken.