Raymond Wonink

Hoi Ik ben Raymond. Van oorsprong kom ik uit de achterhoek en momenteel woonachtig in Eindhoven. Hier werk ik als engineer bij een elektronica bedrijf waar ik elektronica ontwerp. Naast mijn werk ben ik graag veel buiten en trek ik graag de hardloopschoenen aan of spring ik op de mountainbike. Naast deze hobby’s ben ik vanaf jongs af aan al lid van scouting. Na de jeugdspeltakken te hebben mogen doorlopen, leiding van welpen en scouts geweest en momenteel nog begeleiding van een roverscouts groep.

Ik luister graag naar verhalen van andere hun geweldige (scouting) avonturen om hier weer veel nieuwe energie en inspiratie uit te halen voor mijn eigen en avonturen. Ik ben over het algemeen vrij rustig maar boordevol energie als het eruit moet komen.

Toen ik in het najaar van 2020 opzoek was naar een mooie nieuwe scouting uitdaging kwam de vacature voor de WSJ voorbij. Na goede nacht slaap toch alle moed verzameld om te solliciteren. Gelukkig niet voor niets, samen met de rest van het CMT en de rest van het contigent gaan wij een geweldig evenement neerzetten en afreizen naar Zuid-Korea in de zomer van 2023.