Wim van Geijtenbeek

Ik ben Wim, getrouwd met Elles, dochterlief Chaline is het huis uit en ben ik de trotse opa van Xem en wacht met spanning af op de kleindochter die in juli gaat komen. We wonen in de Utrechtse Heuvelrug met veel plezier.

Het wordt niet mijn eerste jamboree 😉 met een rol in het CMT. Deze editie hou ik me, samen met Raymond, onder andere bezig met alle facilitaire zaken en inkopen van producten die we nodig hebben om het Nederlandscontingent optimaal te laten draaien. Naast mijn landelijke rol bij scouting Nederland ben ik ook nog actief in het bestuur bij Scouting Zuylensteyn in Amerongen.

Wil je tip of heb je een vraag over de WSJ en twijfel je om mee te gaan? Laat het me weten, Wim Weet Raad 😀