Annuleringsverzekering zelf afsluiten (jeugddeelnemer)

Categorie: Verzekeringen

De World Scout Jamboree 2023 zal plaats vinden van 1-12 augustus 2023. Het Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 heeft er de voorkeur aangegeven om een voorreis te plannen voorafgaande aan de World Scout Jamboree. De exacte data van de totale Nederlands Contingent World Scout Jamboree 2023 reis worden bekend gemaakt zodra er meer zicht is op data van de vluchten naar Zuid-Korea. Deze zijn bepalend in de planning en nog niet bekend gemaakt door de vliegtuigmaatschappijen. Voor het afsluiten van een annuleringsverzekering is een reisperiode noodzakelijk geen exacte data. De reisperiode die vooralsnog aangehouden zijn voor de annuleringsverzekering van het Nederlands Contingent zijn 23-7-2023 / 15-8-2023.